La colección De la cuna a la luna está dirigida a niños y niñas de 0 a 3 años de edad, para quienes se han diseñado especialmente estos pictogramas poéticos o poegramas; un término...9788493375980RUBIO, ANTONIO
KALANDRAKA (QUITAPENAS)
Editado el 01/06/2005
Acercar la lectura a personas con necesidadeseducativas especiales es el principal objetivo de lacolección MAKAKIÑOS, creada por KALANDRAKA encolaboración con la Asociación Baión d...9788496388321
KALANDRAKA (QUITAPENAS)
Editado el 01/05/2005
En la casa de Guille se oyen ruidos extraños y hasta su propia mamá está asustada. Pero Guille encuentra la fórmula para desenmascarar los miedos9788484645351MARTÍNEZ, ROCÍO
KALANDRAKA (QUITAPENAS)
Editado el 01/09/2004
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.